دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۷ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: اختلاف وحید هاشمیان با مارسل کولر سرمربی بوخوم وضعیت مبهمی را برای این مهاجم ایرانی به وجود آورده است و حالا اخبار ضد و نقیضی در خصوص احتمال جدایی هاشمیان از تیم آبی‌پوش شنیده می‌شود.

البته او چند روز پیش در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های ایرانی داشت موضوع جدایی‌اش از بوخوم را تکذیب کرد ولی شاید در روزهای آینده و در حالی که بوندس‌لیگا فصل نقل و انتقالات را پشت‌سر می‌گذارد اتفاقات جدیدی بیفتد.

مصاحبه هاشمیان با نشریه معتبر بیلد و ابراز ناراحتی این بازیکن از نیمکت‌نشینی‌اش  باعث شد تا سرمربی بوخوم او را کنار بگذارد و این موضوع حساسیت‌های زیادی را در نشریات آلمان به وجود آورده است. از سویی، کریستین گروبر سخنگوی باشگاه بوخوم در گفت‌وگویی اختصاصی که با خبرگزاری ایرنا انجام داده بود به این موضوع اشاره کرد که روزنامه بیلد با جنجالی‌کردن مصاحبه هاشمیان مشکلاتی را به  وجود آورده است.

وحید هاشمیان در شرایطی از نیمکت‌نشینی‌اش ناراضی است که سرمربی بوخوم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که از موضع این مهاجم ایرانی تعجب کرده چرا که هاشمیان در اکثر بازی‌ها یا مصدوم بوده یا اینکه از آمادگی بدنی به دور بوده است. از طرفی گروبر، سخنگوی بوخوم در این مورد می‌گوید: «هاشمیان به دلیل مصدومیت‌های پیاپی نتوانسته به صورت مرتب در تمرینات شرکت کند و به همین دلیل جایگاه ثابتی ندارد.»

گروبر در سخنانی اعتراض‌آمیز ادامه می‌دهد: «هاشمیان باید مواظب حرف‌هایش باشد چرا که او بدون هماهنگی و تایید باشگاه با رسانه‌های آلمانی مصاحبه کرده است.»

هاشمیان: فعلا خبری نیست

هاشمیان در این فصل فقط 8 بازی برای بوخوم انجام داده که در بعضی از بازی‌ها به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده است. نکته قابل توجه عدم گلزنی او در این 8 بازی بوده، درست مثل اولین سال حضورش در بوندس‌لیگا که پیراهن هامبورگ را بر تن کرد و در 11 بازی نتوانست گلی برای تیمش به ثمر برساند.

هاشمیان اما معتقد است که باید بیشتر برای بوخوم بازی کند، این در حالی است که کولر سرمربی تیم هفته گذشته اعلام کرد که هاشمیان در این مدت هیچ وقت در شرایط ایده‌آلی نبوده است. مهاجم ایرانی اما در این خصوص می‌گوید: «من فقط یک بار از ناحیه کمر مصدوم شدم و یک بار هم سرمای شدیدی خوردم و فکر نمی‌کنم این اتفاقات غیرطبیعی باشد.»
به نظر می‌رسد کولر نظر مثبتی برای استفاده از هاشمیان در ترکیب ثابت بوخوم ندارد و در نیم‌فصل دوم شاید این وضعیت برای مهاجم ایرانی ادامه داشته باشد. شرایط نه‌چندان خوب هاشمیان در بوخوم باعث شده تا شایعات زیادی در مورد جدایی او از این تیم مطرح شود این در حالی است که بوندس‌لیگا فصل نقل و انتقالات را پشت‌سر می‌گذارد و جابه‌جایی بازیکنان امکان‌پذیر است.

هاشمیان اما در خصوص شایعه جدایی‌اش از بوخوم به طور مبهم، محافظه‌کارانه و البته حرفه‌ای صحبت می‌کند. او می‌گوید: «من تازه این موضوع را شنیده‌ام و فعلا خبر خاصی نیست.» هاشمیان در پاسخ به این سئوال که شما جدایی از بوخوم را تکذیب می‌کنید، می‌گوید: «من تکذیب نکرده‌ام ولی گفتم که فعلا خبری نیست.»

هاشمیان خبر جدایی‌اش از بوخوم را تکذیب نمی‌کند و همین موضوع شاید اتفاقات جدیدی را در روزهای آینده رقم بزند. البته تا به امروز هنوز رسانه‌های آلمانی در مورد تیم‌هایی که احتمال دارد هاشمیان با آنها مذاکره کند خبری نداده‌اند.

بازگشت مهدوی‌کیا به ترکیب اصلی

برخلاف ابتدای فصل، شرایط برای مهدی مهدوی‌کیا مناسب شده و به نظر می‌رسد که او به مرور زمان به ترکیب اصلی اینتراخت فرانکفورت بازگشته است. این بازیکن ایرانی در هفته‌های ابتدایی وضعیت چندان مناسبی نداشت و در اکثر مسابقات در ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت هرچند که مصدومیت‌های پی‌درپی هم تا حدودی در این امر موثر بود.

مهدوی‌کیا در بازی هفته گذشته تیمش در نیمه‌دوم، جایگزین ایناموتو بازیکن ژاپنی شد و عملکرد مناسبی داشت. همین موضوع در نهایت سرمربی اینتراخت را راضی کرد تا در نهایت پس از مدت‌ها از مهدوی‌کیا در ترکیب ثابت استفاده کند و این بازیکن در بازی با هامبورگ از ابتدا در ترکیب 11 نفره تیمش قرار گرفت.

مهدوی‌کیا شنبه‌شب دوباره به ورزشگاه آ.او.ال آره‌نا بازگشت تا مقابل هامبورگ تیم سابقش بایستد. او قبل از آغاز مسابقه از سوی هواداران هامبورگ تشویق شد و در این مسابقه هم نمایش نسبتا خوبی داشت. مهدوی‌کیا که در این دیدار به عنوان هافبک راست به بازی گرفته شد 88 دقیقه در ترکیب اینتراخت حضور داشت و چند بار هم با سانترهای خود برای همبازی‌هایش موقعیت گل ایجاد کرد. البته اینتراخت در نهایت در این بازی خارج از خانه با یک گل مغلوب هامبورگ شد و میزبان در دقیقه 59 توانست گل برتری را وارد دروازه میهمان کند.

مهدوی‌کیا: از بازگشت به ترکیب اصلی خوشحالم

مهدوی‌کیا در خصوص بازگشت به ترکیب اصلی اینتراخت می‌گوید: «قبلا هم گفتم که اگر به طور ثابت بازی نکنم نمی‌توانم در مورد عملکردم اظهارنظر کنم ولی حالا شرایط برای من خوب پیش می‌رود و در این دو هفته آنقدر در تمرینات آماده بودم که در نهایت سرمربی نظرش عوض شد و خوشحالم که در ترکیب ثابت قرار گرفتم.»

مهدوی‌کیا در پایان در خصوص بازی با هامبورگ تیم سابقش می‌گوید: «خوشحالم که مقابل این تیم از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفتم و از بازی کردن در ورزشگاه آ. او. ال آره‌نا احساس بسیار خوبی داشتم. البته فکر می‌کنم روی بدشانسی بازی را باختیم و مستحق این شکست نبودیم.»

کد خبر 70781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز